15/11/07

fora disfressa..!!

.. em conec la cara de circumstàncies,

la que poso quan tot el que em corre pel cap és íntim ..




la que poso ara, que no tinc res a dir, que no sé si del cabreig que porto a sobre se'm han engolit les paraules o bé estic intentant pair-ho tot de la millor manera possible..

la que poso ara, que penso que fa dies que només explico penes a qui més m'estimo, com faig sempre, tot i ser concient que es el que els acaba apartant del meu costat..

la que faig ara, que el cansament de matinar agreujat al mil per mil per la pressió en la que m'obligo a viure aquests últims dies, em tanca els ulls i m'enboira la vista..

la que faig ara, que sembla que ploro, però no tinc llagrimes per deixar caure galtes avall..

la que faig ara, que se'm parla i no escolto, vaja, no vull sentir..

la que faig ara, que vull veure i no deixar-me veure ..

la que faig ara, que m'enfonsaria braços avall, que desapareixeria dins el pit d'algú que m'estrenyes amb prou força, com per treure'm la cara de circumstàncies, i tot el que l'acompanya.. es clar que jo, seguiria explicant-li les penes, es clar!

No hay comentarios: